tirsdag 22. desember 2009

Vakker liftgardin og blondehjerter



Her forleden fikk jeg en koselig mail fra en dame jeg kjenner som hadde kjøpt to blondehjerter av meg. Og så hadde hun lagt ved bilder av hjertene som hun hadde hengt opp på en liftgardin. Det er jo så stas å få sånne bilder for oss bloggedamer - så får vi enda mer å blogge om:-)


Dessuten var jo liftgardinen kjempefin! Den har hun laget selv og dekorert med strykemerke. Synes det var så lekkert med de brede sløyfebåndene til knyting. Kunne tenkt meg en sånn selv, jeg....Tar du imot bestilling, Anbjørg???

Ha en fortsatt fin førjulsinnspurt!

15 kommentarer:

  1. Hei hei,
    Oi så fine disse var - men du lager jo bare nydelige ting...!
    Titter innom for å ønske deg en riktig god jul og et flott nytt år. Kanskje venter et spennende, kreativt år...
    Nyte høytiden!
    Klem fra Solveig:)

    SvarSlett
  2. HALLOEN DU....

    må skrive med STOR skrift her. Er så OVERVELDET over vannvittig skjønne pulsvarmere som dukket opp i posten her. De var bare PERFEKT. Du vet: Sara er nok ganske vant til dine kunstverk og lar seg kanskje ikke imponere like lett som for eksempel mine jenter. De var iallefall helt målløs da de lekre små pulsvarmerne dukket opp. Jeg blir veldig overrasket hvis Katinka IKKE vil gå med matchende utstyr til kjolen. Den er SÅ lekker.

    Vi bare smiler hele tiden over den supersøte gaven:) Du aner ikke hvor jeg gleder meg til endelig å kunne forevige de to tuttene med KJOLER på bloggen:) SÅ TUSEN TUSEN takk atter en gang og atter en gang igjen:) Du er ALTFOR SNILL Barbro:)

    Og så til julekortet...Snakker om at noen lett kan få prestasjonsangst. For et KORT:) Du er en kunstner Barbro!!! Helt nydelig og utrolig koselig. Tusen tusen takk:) Gleder meg til vi får snakket sammen over jul. Jeg har lovet at jeg skal invitere til middag hos meg i 2010 vet du, og det skal jeg gjennomføre:) SEE U! Stor klem

    SvarSlett
  3. Hei Barbro:-)
    Nydelig,
    - ikke rart du er stolt!
    Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul, klem Hege.

    SvarSlett
  4. For en glede: ) Hjertene og gardinene var veldig fine. Ønsker deg en riktig god jul: ) jeg er spent på hvordan "blogg-verden" er nå i jula.

    SvarSlett
  5. Så moro med så fin tilbakemelding. Hjertene du har laget er jo så søte!
    Ønsker deg en riktig go jul.

    SvarSlett
  6. Nydelige hjerter! Men jeg er jo en riktig fan av allt du gör. I dag er det lillejulaften og jeg må sy ferdig smink veska som blir henta i kveld.Så litt stress blir det nog,men i kveld ska älsklingen og jeg se på uppesittarkväll og spise jule gröt!
    Önsker deg en riktig GOD JUL min käre vän!
    Klem fra Rachel

    SvarSlett
  7. Den var kjempefin. Så artig å få en sånn tilbakemelding. Og så kreative og flinke folk er! Jeg føler jeg har litt å gå på når det gjelder kreativitet utenfor kjoleområdet:)
    Juleklem fra Ellen

    SvarSlett
  8. Så fine hjerter du har laget!

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så kjekt å få tilbakemelding på det en gjør. Og så ble det jo lekkert også....

    Riktig god jul til deg Barbro!

    SvarSlett
  10. Du fortjener massevis av hyggelige tilbakemeldinger!
    Jeg vil ønske deg og dine ei riktig god jul!

    SvarSlett
  11. Hei Barbro:)

    Jeg ønsker deg og familien din en hrlig jul!!!

    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  12. Titter innom for å ønske deg en GOD JUL:)
    Håper du/dere får en koselig julefeiring!
    Juleklem fra Anne

    SvarSlett
  13. Kjære Barbro
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    SvarSlett
  14. Hei!

    Vil bare ønske deg og dine en fin jul!

    Kos dere og nyt fridagene!

    SvarSlett
  15. Så koselig, alltid kjekt å se at det man har laget tar seg bra ut hos andre også:) Og hjertene er jo utrolig søte!♥ Ønsker deg og din en flott julefeiring. Her begynner vi å finne roen etterhvert:) Klem H

    SvarSlett