torsdag 4. mars 2010

Litt påskepynt


Var en tur på Hjerterom i dag og fant litt påskepynt fra Maileg som jeg falt helt for. Nordlendingen og eldstemann var trygt plassert på Elkjøp nedi bakken, trodde jeg. Men det gikk forbausende fort å tråle seg gjennom Elkjøp i dag, så plutselig var overvåkningspolitiet på plass utenfor Hjerterom - akkurat idet jeg hadde festet grepet rundt en nydelig Mailegkanin.... Så den var det bare å slenge fra seg igjen. Men den skal nok bli min - bare vent.

Littegrann rakk jeg imidlertid å raske med meg. Er jo ganske effektiv når jeg hiver meg rundt sånne steder. Så det ble en skjønn liten boks,


som forøvrig fins i lyseblått og... Kjekt å ha:-)


Påskeegg er jo et must når det snart er påske. Og dette var jo bare helt fortryllende. Det kommer visstnok inn flere egg i andre farger. Jippi!


Et par Maileghjerter havnet oppi kurven og.


Kan da vel ikke vente helt til påske med å få dette på plass? Tror jeg får lage meg en påskehylle inne på kjøkkenet seinere i dag.


Englene laget jeg ferdig i dagmorges og de ble egentlig med her fordi de matchet så godt i fargene til alt det andre. Så det er vel kanskje påskeengler dette?

23 kommentarer:

  1. Har gått glipp av innlegget under her eg...hehe.. var det meg du såg i trappa? Punke-pippi? Artig historie! Eller, rettare sagt artige historier! Kva er det med menn som ikkje ser verdien i vakre kaniner og anna småsnacks? :)

    SvarSlett
  2. Helt skjønne ting - og spesielt det bildet du har laget selv:-)
    Ha en fin dag , klem Hege.

    SvarSlett
  3. Så fantastisk englebilde!!!!!! Er dette selvoppfunnet????? Eller finner jeg fremgangsmåten et eller annet sted???Klemz

    SvarSlett
  4. Englebildene dine er skjønne - ikke så typisk påskete, synes jeg, mer helårs. Og nydelig påskepynt du har handla...det blir vel mer, kjenner jeg deg rett.

    SvarSlett
  5. Så mye lekkert du har kjøpt!! Tror det er flere som må ta en tur på Hjerterom.

    Ja, er det ikke rart hvordan disse mennene dukker opp på minst gunstige tidspunkt? Hadde du vært med på Elkjøp, så hadde nok det besøke vart mye lengre.

    Ha en fin dag videre!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Nei, nå gir jeg meg over!
    Skal hun begynne med påskepynt nå, før andre får skrudd av julelysene på buskene ute....(er så mye snø, kommer ikke bort til kontakten nemlig)
    Du altså!
    Det er jammen godt jeg har deg, Barbo.
    Ingenting er som litt lekker pynt! Inspirasjon i hverdagen!

    Flott englebilde, delikat og nyyydelig.

    SvarSlett
  7. Maileg er aldri feil...så mye fint du fikk kjøpt!!
    klem fra solen

    SvarSlett
  8. Så mye flott du har kjøpt. Tror je må begynne å tenke på påskeinspirasjon jeg også :-)

    SvarSlett
  9. Pynten var fin den, men jeg føler meg i øyeblikket kanskje litt "i slekt" med nordlendingen.

    Du som er så flink med alt mulig kunne vel sydd slike hjerter, eller var de så billige at det ikke var bryet verdt?

    Enig i at englebildet er helårs, som Pia skriver. Utrolig lekkert.

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelige engler og herlig påskepynt. Likte spesielt godt egget :)

    SvarSlett
  11. Å så søte påskeengler:)

    Koselig Maileg pynt du fikk fatt i!
    Jeg kjøpte litt i fjor, det pyntet så fint opp med litt pasteller..

    Ikke mange ukene nå før verden blir litt gul...hi.hi klemmer fra meg

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har kjøpt, ikke lenge igjen til påske heller.
    Og så nydelig englebilde du har laget, ble kjempefint i headeren også.
    Klem Tino

    SvarSlett
  13. Påsken varer jo ikke mange dagene, så det må da være lov å pynte litt på forhånd. Slik forlenger vi jo høytiden litt også. Vakkert bilde du har laget denne gangen også.

    SvarSlett
  14. Artig innlegg om kunsthøgskole og damer :))) Flott englebilde igjen! Og det med overvåkningspolitiet; der kan vel enhver kjenne seg igjen :))))) Ha en fortsatt god dag, og håper du får tatt en tur innom Hjerterom igjen før påske!

    SvarSlett
  15. Hei og hopp!! Lenge siden sist ser jeg, for nå har jeg lest meg gjennom 3-4 innlegg nedover her!! Kjempeflott skjørt du har sydd, og sjalene fra Container var flotte. Har en kjole derfra som jeg er veldig glad i. Så klart du må sette i gang og sy slike!!
    Mailegpynten din var søt - nå er det bare å kjøpe påskegodteriet!!

    Klem!!

    SvarSlett
  16. Flott og vårlig påskepynt, og bildet var bare nydelig. Du er bare så fantastisk flink;)

    SvarSlett
  17. Tror også jeg må en tur til Hjerterom men mannen må bli hjemme.Th hi
    Ha en fin kveld
    Klem fra meg

    SvarSlett
  18. Bildet var nydelig. Definitivt påskeengler! Du er bare knallflink. Tingene du hadde kjøpt var også kjempefine. Jeg var en tur rundt i sentrum her hjemme i dag. Og det var lenge siden, merket jeg- for jeg er bare såvidt kommet meg over julen. Og nå stod det masse påsketing i vinduene.

    SvarSlett
  19. Det er ikke lenge igjen til påske, det ser man på bloggen din! Har selv kjøpt påskeegg i dag og tatt påskegodteriet på forskudd ;)

    Ha en fin kveld, klem!

    SvarSlett
  20. Heisann Barbro,
    Har vært i fjellheimen noen dager, men er nå oppdatert på bloggen din.
    Du verden for en kreativitet !!!

    SvarSlett
  21. Guri meg, så lekkert englebilde du har lager er! Virkelig praktfult!
    Og flotte påsketing du har fått tak i. Lurt å begynne å sette frem pynten nå, påsken varer jo så kort, og på et vips må pynten bort igjen.
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  22. Sååå fint!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  23. Så flott påskepynt du har kjøpt! Kjempefint englebilde også! :)

    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett