tirsdag 18. mai 2010

Prikkebrikker


For oss som ikke er spesielt glad i å stryke 3 meter lange duker ( eller egentlig å stryke noe som helst) når vi skal dekke et festbord, så er spisebrikker kjekt å ha. 


Kjekk å gi vekk er de og. Disse brikkene er laget til en stor bursdagsjente, som forhåpentligvis liker å pynte litt. Det prikkete stoffet er fra Tildakolleksjonen.


Jeg var så heldig at jeg fant matchende prikkeservietter på New Home 


Dandert oppi en hvitmalt kurv, sammen med lys og (kunstige) orkideer, blir det en koselig og sommerlig bursdagsgave. Håper bursdagsbarnet liker lyseblått:-)

Ønsker alle sammen en fin (og kort) arbeidsuke!

23 kommentarer:

  1. Dette var kjempe fint!! :O)
    Jeg driver å tenker på å sy spise brikker jeg også, klarer bare ikke å bestemme meg for stoff akurat nå...
    Men kanskje jeg skal ta en titt til i stofflageret :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. kjempelekkert! Jeg oppdaget en ny stoff butikk i gar kveld (den var stengt), men jeg bare MA ta meg en tur - blir nok nye brikker, kanskje!?

    SvarSlett
  3. Så fine spisebrikker, og så godt serviettene passer til!

    SvarSlett
  4. Det var virkelig delikat og lekkert, du er så flink!Bursdagsbarnet kommer garantert og like dette.
    Så herlig att dere har fått varme i Bergen, akkurat nå har vi litt bedre vär, sola titter litt skremt fram inimellom.
    Bryllupet kommer og bli på min 40 års dag som är 26 juni. Så det begynner og närme seg. Kos til deg!

    SvarSlett
  5. Lekkert - faller helt sikkert i smak!

    KlemKKann

    SvarSlett
  6. Dette må jo være en innertier.

    Turkis er virkelig min farge. En flott gave.

    Klem

    SvarSlett
  7. Heldig er hun som får de flotte brikkene, en flott presang ..

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  8. SÅ lekkert Barbro - liker slike lettvinte løsninger selv - spisebrikker er rett og slett en smart greie :))
    Nydelig farge og utrolig stilig med orkidèen til!!
    Sabla kost at du er med på min GiveAway Barbro ♡♡
    Ha en strålende fin uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  9. Dette var en lekker og praktisk gave!!
    Spisebrikker er dekorative og et godt alternativ til duk;)

    Ha ei fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  10. Det var ei utruleg fin og koseleg gåve:))
    Eg hadde ivertfall blitt kjempeglad for den!
    Klem H

    SvarSlett
  11. Så flott gave! Om bursdagsbarnet ikke var spesielt opptatt av lyseblått tidligere, er jeg sikker på at hun vil få en ny favorittfarge nå. ☺

    SvarSlett
  12. Jeg begynte å lure:O) Hvilken mann kunne tenke seg denne?? :O)

    SvarSlett
  13. Å for noen søøøte prikkeservietter! De gjør nok susen på bordet:)) klem fra meg

    SvarSlett
  14. Søte spisebrikker! Smart og supplere med hjemmelagede sammen med servietter og lys! Kan ikke tenke annet enn at mottaker av gaven må bli glad :) Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  15. Det var en fin sommergave, slike skulle egentlig alle ha fått!!! Nydelig farger og jeg elsker de brikkene (jeg tenkte på Green Gate med en gang jeg så de, for de hadde passet utmerket til kopppene mine) Kanskje jeg får lov til å herme?

    Ha en fin kveld!

    Kelm

    SvarSlett
  16. Nydelig. Jeg kunne tenke meg røde. Eller knall rosa. Med hvite prikker. Ja, nå er vi i gang igjen. Nok en interiørgreie jeg blir frista til å kjøre i gang med... Du altså, Barbro!
    Klem :D

    SvarSlett
  17. Du kan jammen meg trylle. Jeg hadde antakelig kanskje funnet lys og servietter - men hadde sikkert klart å prestere å pakke dem inn i gråpapir eller hello kitty eller et annet papir som jeg hadde litt igjen av. Ser bare så utrolig flott ut når du setter det sammen og "tryller" det fint. Blir litt inspirert:-)

    SvarSlett
  18. Hei, første gang jeg er hos deg. Så nydelig det ble med de søte brikkene. Somemrlig og fint og ikke minst enkelt. Takk for tipset, jeg skal ta frem noen brikker selv.

    Ha en fin dag!

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  19. Tusen tusen takk, kjære Barbro:-)
    Gjett om jeg ble overrasket...Hadde ingen aning
    om at den flotte gaven var til meg!!
    (Har alltid vært glad i lyseblått:)

    Takk for en kjempekoselig formiddag. Susan er bare herlig.

    Klem...

    SvarSlett
  20. Det var fine bilder, og nydelig gave!!!!!
    Ja, jeg har det sånn at jeg får julestemning når jeg stryker........

    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  21. Lyseblått er sommerlig og lekkert. Så det må bursdagsbarnet bli glad for :)

    SvarSlett
  22. Kjempelekkert! Helig er hun som får dette i bursdagsgave :)

    SvarSlett