mandag 21. juni 2010


Denne fine boken har jeg fått i gave. Og den har jeg tenkt å bruke som inspirasjonsbok. Det står riktignok gjester på den,


men jeg fant et blomsterbilde som jeg har tatt, som passet godt til omslaget på boken, laminerte det,


og limte det oppå. Den observante leser ser også kanskje at jeg har skrevet inspirasjonsbok på bildet.


Haugen med interiørblader har nemlig nådd nye og uante høyder, det vil si taket, og i et desperat forsøk på å minke den (for oss med sterkt utpreget separasjonsangst, og som har store vanskeligheter med å kvitte oss med noe som helst), så har jeg nå begynt å klippe ut saker og ting som jeg synes er interessant å ta vare på. 

Egentlig så sliter jeg litt bare med det å klippe i bladene og ødelegge de, men jeg har etterhvert innsett at jeg ikke kan ta vare på og samle på alt mulig. Det er jo tross alt sjelden at interiørbladene er fyllt med spennende stoff fra perm til perm. For sikkerhets skyld begynner jeg med de eldste bladene, for de er liksom lettest å kvitte seg med. Så får vi se ved ukeslutt om haugen har minket noe særlig:-)


Og helt til slutt, tusen takk til Grete, for flott award! Nesten som en skulle trodd det var jeg selv som hadde stått modell for den... Ta forresten gjerne turen innom Gretes flotte og kreative blogg.

Ha en strålende uke alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer -med din egen award , ja den likner på deg Barbro:))
    Og for en glitrende inspirerende bok du har laget!! Fantastisk fin!!
    Og du, for en storsjarmør av en rengjøringshjelp du har under opplæring - herlig!!!
    Og gartulerer til heldige vinnere av din Give Away - Moro!!
    Ønsker deg en herlig uke Barbro!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Dette med inspirasjonsbok var lurt. Kjenner godt til vanskelighetene med å klippe i bladene, det er nesten som å skjære i hjertet, men jeg er helt enig med deg......

    SvarSlett
  3. hei.
    nydelig bok du har fått,flott ide med bilde og teksten til det,
    har nok noen interiør blader jeg å.hihihi..
    så kjekt..gratulere med adward...
    ha en fin sommer dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett