fredag 4. juni 2010

Ønskeliste

Om nordlendingen lo godt den dagen jeg fortalte jeg skulle sage, så lo han ikke akkurat mindre da jeg sa at jeg ønsket meg eget verktøy til bursdagen neste uke. Nordlendingen kan le så mye han ORKER, for jeg ønsker meg nemlig veldig mitt eget feminine verktøy. Jeg har bestemt meg for å prøve å bli en skikkelig HANDY WOMAN. Derfor ønsker jeg meg mest av alt en blomstrete drill.  Sånn at jeg kan få fullført alle prosjektene mine på egenhånd, og før nordlendingen kommer med noen innvendinger. Han gidder neppe å skru ned igjen noe som jeg allerede har hengt opp.



Og verktøyet skal selvfølgelig komme i en lekker, rosa verktøykasse - med speil inni. Slik at man kan sjekke at lipglossen fremdeles sitter mens man arbeider.


Arbeidsantrekket skal bestå av en snerten kjole fra Container. Den står selvfølgelig også på ønskelisten. ( Containerkjole fås kjøpt hos Hjerterom på Kilden, kjære. Liker forresten ALT det andre de har der også, bare så det er nevnt.)



Og så ønsker jeg meg flere stoffer, gjerne sånne fine Tildastoffer. Tenker nordlendingen synes det er populært, ettersom kjelleren flyter over av stoffer ifølge han. Men stoffer får man ALDRI nok av:-)
Gavekort på Panduro tas også imot med takk.

Ellers så ønsker jeg meg flere bærbusker og frukttrær til hagen. Og nytt objektiv til kameraet. En ny jakke og nye joggesko hadde heller ikke vært dumt. Skulle vel hatt meg en sånn snekkerdrakt og. Fins de i rosa, mon tro?? Dessuten hadde vært kjekt med et lite snekkerbelte, gjerne besatt med noe ørsmå diamanter.

Vel, vel, kjære, da skulle du da ha litt å velge mellom.
Forøvrig så bare nevner jeg at en STOR bukett med langstilkede roser heller aldri blir feil.


Hvis noen synes at dette skulle være litt for mye av det gode, så skynder jeg meg å legge til at jeg ønsker meg snille barn og fred på jord og sånt....

Ha en strålende helg alle sammen!


18 kommentarer:

  1. Stilig verktøy kasse ;)
    Du har en gøy blogg, masse artig.

    Ha en forsatt flott dag..

    Legger deg til min blogg :)

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt mitt eget verktøy i mange år. Rett og slett for å vite at det ligger der det skal når jeg skal bruke det. Har ikke tenkt på at det selvsagt burde vært en annen farge enn grønt, gult eller orange. Jeg foretrekker lilla fremfor rosa.

    Det er alltid stas å lese innleggene dine. Leser alle, selv om jeg ikke alltid har tid til å kommentere.

    SvarSlett
  3. Fine bursdagsønsker !
    Likte den rosa verktøykassen:)
    Jeg har min egen verktøykasse også, veldig praktisk:) God helg !

    SvarSlett
  4. Rosa verktøy er ein selfølge
    for ei handy women,
    og det bør nordlendingen din forstå:))
    Flott ønskeliste du har.
    Kunne tenkt meg alt saman sjølv eg.
    Her skin sola og varmen er komen, og eg er på jobb til kl 18 i dag.
    Eg og ei venninne + jentene våre skal på premieren på Sex and the city 2 i kveld. Så då er det fram med stillettane og kjolen,hehe:))
    Ha ein nydeleg fredagskveld Barbro.
    Klem H

    SvarSlett
  5. Heldig nordlendingen som har så mye å velge mellom på din ønskeliste;) Mye flott var det også. Klart du må ha eget verktøy; jeg har tatt til meg noen favoritter som jeg har i egen skuffe på kjøkkenet:O)

    Ha ei flott helg og klem;)

    SvarSlett
  6. Enig med Tovepia - han har en lett jobb a finne pa noe riktig fint!

    Onsker deg en stralende ettermiddag!
    klem Mette

    SvarSlett
  7. Det var sannelig litt av en ønskeliste, men jeg har allerede bestemt hva du skal få.

    Synes stillebenet ditt var både flott og morsomt.

    klem

    SvarSlett
  8. Håper at noen av dine ønsker går i oppfyllelse da. Tøft med verktøy.hm
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  9. He he litt av en liste:)

    Så bra du fikk til da å linke til bidraget i nib sin utfordring! Ikke så data ukyndig som du tror likevel:)

    Ha en flott helg, jeg har nattevakter hele helgen og synes litt synd på meg selv:)

    Ps. Jeg også elsker container klær!!
    klem

    SvarSlett
  10. Veldig bra! Jeg har god erfaring med å bruke bloggen som ønskeliste. Mannen printa og tok med i butikken tidligere i år, så jeg fikk fiiiine Green Gate kopper og rockering med. Hm, den rockeringen har i likhet med koppene stått til pynt, men...

    SvarSlett
  11. Kjekt å kunne ønske seg noe....tenk når vi ikke gjør det lengre..
    Han har nå litt å velge i og da kan det ikke være vanskelig

    Ønsker deg en flott helg

    Klem

    SvarSlett
  12. hehehe..så herlig et innlegg.
    skjønt verktøy da,sånt vil jeg å ha.hvor kommer det fra tro?
    å du må jo plusse på en egen pc...
    ja lurte litt på hvem steinar var..ler..
    ønsker deg en herlig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  13. Så lur du er! At jeg ikke la ønskelista mi på bloggen for 2 uker siden... Men håper i allefall du får noe av dette oppfyllt. Burde lett la seg ordne, mener nå jeg. Det eneste jeg kan se som ikke lar seg ordne er Fred på Jord. Beklageligvis! Klem

    SvarSlett
  14. Hmmm. Mange fine ønsker. Kanskje jeg skal lage en link til dette innlegget på ønskelista mi i min blogg?
    :)

    SvarSlett
  15. He, he like greit å lage liste ja!;-D
    Kopi sendt videre til min bedre halvdel.., fnis!
    Elsker Container-kjolene selv jeg!
    Ha en solfyllt helg snuppa,
    klem Hege.

    SvarSlett
  16. ...noe sier det er feiring på gang eller?? I såfall; gratulerer!! Også så mange fine innlegg, jeg er litt fraværende om dagen og jammen går en fort glipp av mye inspirasjon...
    klem

    SvarSlett
  17. Stakkars Nordlendingen!
    Bare han ikke tror at han må skaffe alt sammen! Da får han det travelt!
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  18. Oioioi Barbro - du har humor så det holdet - herlig lesing og Nordlendingen har i alle fall litt og velge mellom :))
    Jeg håper dine drømmer og ønsker går i oppfyllelse, men Handywoman må man vel si du er - i allefall om du har utstyr som symaskinen mellom hendene!!
    Ønsker deg en herlig helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett