onsdag 8. desember 2010

En liten dekorasjon og ørlite grann bloggelyging...


Mens jeg fanger støvet med den ene hånden, så danderer jeg lett og lekent en liten dekorasjon til stuebordet med den andre. For vi har jo alltid friske avskårne blomster hos oss - enten lekkert dandert i en nydelig krystallvase, eller stilig fleretasjes oppsats i høy sølvskål (kremt, kremt...)


Siden jeg allerede har gigantisk blomsterdekorasjon stående i stor sølvblank stetteskål på spisebordet, så gikk jeg for en heller beskjeden utgave til stuebordet.  Mosehjertet, kongler og hvite kuler hadde jeg fra før, mens gerbera, hvit stjerne, miniepler og kvister med røde bær ble kjøpt inn for anledningen.


Og vips ble det en liten juledekorasjon til stuebordet:-)

Nå skal jeg opp å strø litt roseblader på soverommet. Tudeluu!!




17 kommentarer:

  1. så vakker den ble:) Ja ikke sant det er kjekt å ha friske flotte 2-3 etasjer hjemmelagede blomsterdekorasjoner i stuen, du så jo min fantastiske kreasjon i dag;)

    Takk for hyggelig besøk og takk for nydelig gave snille søte du:)) Kjekt å treffe noen det er så lett å prate med:))

    Så håper jeg rosebladene (uten torner) faller i smak hos din kjære..

    Klem på deg av meg:))

    SvarSlett
  2. Det så veldig enkelt ut, men jeg tviler på det!! Du tryller frem det ene og det andre slik at jeg blir helt matt!
    Ha en strålende dag
    Klem

    SvarSlett
  3. Så lekker,flott med den stjerna under.
    Klem:) og kos deg videre.

    SvarSlett
  4. Er mannen på vei hjem, nå?

    SvarSlett
  5. Så flott den ble!
    Det gjemmer seg en blomsterdekoratør i ditt lille ateliér, eller hva?
    ;-)

    SvarSlett
  6. Klart du har friske blomster hver dag, alle har jo det!!!
    Men sannelig tror jeg at jeg foretrekker din flotte kreasjon!
    Takk for tips med leire under her, den skal jeg merke meg, herlige ting dere laget.
    Nyt gode dager og klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  7. Jasså. så det er enkelt??? Hmmm, det har liksom ikke oppdaget ennå:DDDDD Men hjertet ble fint det:SSSKlemz

    SvarSlett
  8. Kjempe fin ble den :)
    Fikk lyst å prøve den leiren du viser i innlegget under ! Så gøy og dekorativt ut :)
    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  9. Du er så FLINK! Den ble vakker... ♥
    Og roseblader på soverommet da... hihi..

    Ha en kos kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  10. Tenkte det samme som Pia jeg - fnis;-P
    Ha en kos kveld,
    klem, klem:-)

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Tenkte du var en som kunne sitte på en god ide til noe en kan gjøre for å skape mer FRYD PAA JORD for andre i førjulstiden..? Det skinner jo litt gjennom på bloggen din at du har et engasjement:)
    Kom innom og se, og tenk gjennom om du har et bidrag:)
    GOd førjulstid!
    Klem:)

    SvarSlett
  12. VAKKER VAKKER VAKKER!
    Likte den kjempegodt..

    Og jeg er sikker på at nordlendingen din stort setter pris på veien av roseblader på soverommet :) hi hi...

    Klem til deg

    SvarSlett
  13. Blogglandia og virkeligheten er ofte to forskjellige ting ;) Men herlig med et rosenrødt pusterom fra virkeligheten ;)
    Flott dekorasjon du har laget!
    Klem T

    SvarSlett
  14. Juledekorasjoner-Du får det til å virke så enkelt..

    Håper rosebladene gjorde susen!

    SvarSlett
  15. Så fiiiint!
    Ikkje behov for bloggelyging her vennen ;o)

    Skikkelig likte tipset ditt i forrige innlegg og!
    Det e såååå inspirerande her sjå deg, takk!

    SvarSlett
  16. Så utrolig lekker den er.
    Ja, du får til det meste du... flink er du.
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  17. Du er nå herlig du!
    Så fin den ble:)

    SvarSlett