tirsdag 22. mars 2011

De små forskjellene


Som så mange andre interiørglade damer synes jeg det er kjekt med fornyelser på interiørfronten innimellom. Nå er det ikke sånn at innholdet i lommeboken alltid strekker til alt man ønsker seg, og dessuten så er det jo mye mer utfordrende, morsomt, og ikke minst miljøvennlig å gjøre det beste ut av det man allerede har. 


Denne bokhyllen sto ganske malplassert og trist på et av soverommene, og ble flyttet ned i stuen.


Jeg ønsket meg et mer stilrent uttrykk på hyllen og skrudde av toppen og beina, og ryddet og fargesorterte bøkene både i denne hyllen og nabohyllen.


Greit at tv, stereoanlegg og tekniske duppedingser ikke akkurat er noen interiørperler (nordlendingen får imidlertid pluss for at han har samlet ledningene i skinner), men likevel synes jeg helhetsinntrykket ble mye bedre og ryddigere nå - uten at det har kostet meg en krone. Akkurat det siste der er nok nordlendingen veldig fornøyd med og:-)


Ha en fin dag!

12 kommentarer:

  1. Veldig kjekt med gratis fornying :)

    Ha en god dag, her blåser og regner vi bort..Nesten så man skulle tro høsten, og ikke våren var på vei!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Dette ble fint Barbro. Enhetlig og ryddig. Lurt med skinner til ledningene. Jammen er du dyktig.
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg må også bare skrive at du er dyktig:)

    SvarSlett
  4. Mye som kan gjøres med litt maling og skruing her og der :-) Det ble veldig fint!

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  5. Det er utrolig hva man kan få til med litt tenking og maling :))
    Du har det jo så koslig :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  6. Hei Barbro,
    Tusen takk for i går - veldig trivelig! God mat og godt selskap, bedre kan det ikke bli på en mandagskveld. Godt initiativ! Skal prøve å gjenta.

    SvarSlett
  7. Kjennes nok bra, ja. Er bare litt skeptisk til sortering av boker etter farger... Det ser nok estetisk bedre ut, men er det tematisk eller alfabetisk riktig??? Her har vi mange alternativer, vettu... ;-)

    SvarSlett
  8. Kjempefint ble det! Har en lignede hylle på badet, kanskje jeg skal skru av topp og bein på den.

    PS! Likte spesielt godt at du hadde ordnet bøkene etter fargene, det kaller jeg stilrent..

    Ha en fin høst(?)kveld!

    Klem

    SvarSlett
  9. Du er nåsmart du!
    Og fint ble det:)

    SvarSlett
  10. Forandring fryder ja! Flott når det blir gratis i tillegg!!! :)

    takk for gratulasjoner!

    FIIIN uke videre til deg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei søte du..long time:))

    Smart med litt ommøblering, ikke ofte så mye som skal til for å føle seg fornyet i heimen:))

    Har savnet deg:) Snart på tide med en kopp kaffe eller?? Klem til deg Barbro:)

    SvarSlett
  12. Fargesortering av bøker, jeg det kunne vært interessant å prøvd her også. Flott effekt.
    Nydelig grønnfarge på stolen under her.
    Ellen :)

    SvarSlett