mandag 23. mai 2011

Gaver som gleder


Jeg tror aldri jeg har fått så mye fint på en gang som jeg fikk nå i helgen. Hageplanter sto høyt på ønskelisten, ettersom vi har en rimelig stor hage som består av fint lite annet enn (u)gress.

Jeg må jo si at urtesammenplantningen i lekker kurv var utrolig kreativt og flott, og dessuten et supert gavetips som jeg helt sikkert kommer til å kopiere. 



Blomstrende epletre med lyserosa blomster var også helt nydelig,


og egentlig kunne jeg tenkt meg å ha det stående på terrassen ( og aller helst inne i partyteltet...), sammen med hortensia i stilig urne, og en magnolia som jeg gleder meg veldig til blomstrer. Dessverre insisterte nordlendingen på å ta ned teltet igjen, så det blir nok ingen partyteltoase på meg. Men det var kjekt så lenge det varte...


Skjønne sommerblomster i nostalgisk potte og melkespann, har fått hedersplass utenfor gjestehytten. 
Kjekt med gaver med høy bloggefaktor:-)

Nå mangler egentlig bare hengekøyen...




12 kommentarer:

  1. Ja, det var flotte gaver, sålyst og fint inni teltet. Henge køyen får du kjøpe deg forden er et must... :))

    SvarSlett
  2. Åhh, ja det var kjempeflotte gaver!! Den urtekurven, skal jeg og bruke vet jeg ;) Jge personlig tar gjerne det epletreet, som jeg gjerne vil ha inni min 2 roms leilighet i Oslo, hehe :D :D

    Ha en flott kveld :)

    Klem ")

    SvarSlett
  3. Gratulere så mye med overstått 40 års dag!! Høres ut som om du har hatt en herlig feiring, og underholdning fra gubben!! Smart å ønske seg hageplanter:))

    Nyt dagen videre, snart på vei på jobb her:)

    SvarSlett
  4. Så mange flotte gaver du fikk, Barbro:) Liker spesielt godt kurva med krydderurter:)
    Så utrolig fint du har dekket bord og pynta:) det ble en livlig fest, ser jeg:) Nordlendingen er sprek da, stå på hendene og drikke shot med sugerør er jo et C- moment:)
    Ha en flott tirsdag, Barbro:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Flotte gaver. Hengekøye er deilig, men man må ha et sted å henge den opp. Har du det? Mannen truer med å sage ned den ene hengekøyefurua mi bare fordi den sprer så mange kongler på plena. Makan.

    SvarSlett
  6. Så fine gaver!
    Nydelig tre ♥
    Og flotte blomster og potter;))
    Det var jo en veldig smart ting og ønske seg...
    Ha en fin tirsdag!

    Klme Line

    SvarSlett
  7. Så utrolig herlige gaver! Likte også urteidéen, tror jeg kommer til å rappe den jeg også :) Og det epletreet var nyyydelig - da får du litt annen frukt enn bare de "få" plommene dine også - hehehe :)

    SvarSlett
  8. Heldig er du med så mange fine planter....
    Ønsker deg en kreativ fin dag i (høst)regnet
    Klem fra Lappeline

    SvarSlett
  9. Så deilige gaver du fikk :)
    Den krydderurtsammenplantningen var ganske enkelt genial!! - så genial at jeg er irritert på meg selv for alt å ha kjøpt inn gaven til venninnens bursdag neste helg... Men det kommer vel flere anledninger, håper jeg :)
    ps. det er lov å beholde partyteltet oppe et par dager til, så alt ikke drukner...

    SvarSlett
  10. Så mange fine gaver! Det epletreet var jo nydelig - en lur gave!

    SvarSlett
  11. Så fine gaver! Vel fortjent, det er jeg sikker på :)

    SvarSlett
  12. Så mange flotte vekster!
    Du er inni lesernes VG, arti!

    SvarSlett