søndag 26. juni 2011


Jeg skulle lage en invitasjon for en venninne som skulle arrangere løefest, og jeg tenkte at det var en smal sak å gå på nettet og finne bilder av en rød, gammel løe. Men jeg leitet og leitet uten å finne noen som passet. 

Da er det jo ganske beleilig at det faktisk står en gammel rødmalt løe rett oppi gaten her. Det tok bare litt tid før jeg kom på det, til tross for at jeg passerer den hver eneste dag...


Dermed var det bare til å ta med seg kameraet og fyre løs. Litt blomster ble også foreviget på veien, siden dette skulle være en sommerlig invitasjon.


Og sånn ble invitasjonen seende ut til slutt:-)

Ha en fin dag!

13 kommentarer:

  1. Kjempefiiin;)
    Du er utrolig flink med kamera Barbro!
    Sommerlig og herlig ♥ Vi elsker jo gamle løer;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Du får da til alt du, Barbro:) Nydelig invitasjonskort:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Ja, er det ikke typisk at vi blir blind for de tingene vi går forbi hver dag?

    Bildene og invitasjonen ble i hvert fall kjempefine! Vi er heldig som vi som kjenner en som deg, Barbro!

    Ha en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det vanskeligste som fins å se hva som er i nabolaget og alltid har vært der;)
    Flott invitasjon dette!
    Nyt dagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så flott! Jeg hadde neppe sagt nei takk til den invitasjonen for å si det slik! :) Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  6. Det er noko eige med sånne gamle bygg. Invitasjonen blei kjempefin, veldig gode utsnitt og samansetningar!

    SvarSlett
  7. Utrolig fin :O) Skjønner ikke at du får det til jeg ... Kanskje du lager ett innlegg en gang om hvordan man gjør det :O))) Skulle gjerne lagd sånne flotte penger og jeg....Hilsen Hege..

    SvarSlett
  8. Superfin invitasjon!
    Ellen :)

    SvarSlett
  9. Den var koselig, Barbro! Flink som alltid, du!

    SvarSlett
  10. Flotte bilder... flink du er ;)

    Klem.

    SvarSlett
  11. Det ble en utrolig fin invitasjon :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  12. He he, ja noen ganger finner man ikke saker som er rett under nesa for en. Ble en fin-fin invitasjon.

    SvarSlett
  13. Takk for flott inspirasjon. Jeg skal en gang i framtiden invitere til låvefest og da kommer jeg til å stjele ideen din!

    Catje

    SvarSlett