torsdag 24. november 2011

Det nærmer seg...


Nå er snart alle kalendergavene i hus, og det er faktisk håp om at det er en fulltallig pakkekalender som henges opp til 1. desember. 

Jeg har som mål at kalendergavene ikke skal koste mer enn 10 kroner i snitt pr dag, og foreløpig ligger jeg innmari bra an om jeg skal si det selv. Jeg har laget noen av kalendergavene selv, som erteposene over her,

i tillegg til at jeg har funnet fine saker på Fretex, som disse bøkene til den nette sum av kr 10 pr stk.


Til en god bok er det kjekt med et fint bokmerke, som man kan lage selv. Dette søte bokmerket er laget av min mor.

For ikke å glemme små tøyposer som alltid er praktisk å ha. 


Kjempefine til å ha f. eks. erteposene i:-)


8 kommentarer:

  1. Så koselige stoff. Sara-posen var jo skikkelig pynt.

    SvarSlett
  2. Så fine kalendergaver.
    Snuppa mi har fått tegnedilla, så jeg har delt opp en pakke med farger sånn at hun får to og to.
    Ble seks gaver det:)
    Hun skjønner ikke så mye av det enda, men koselig med kalender uansett:)

    SvarSlett
  3. Så koselige og flotte kalendergaver. De faler nok ordentlig i smak kan jeg tenke meg :)
    Kerstin

    SvarSlett
  4. Hej og tak for al den gode inspiration du videregiver med dine fine ting.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Så personlig og koselig kalender du lager.
    Klem Linn

    SvarSlett
  6. Så flink du har vært som har funnet så mange fine gaver og innenfor prisen du har bestemt deg for :-) Tror jeg må benytte fridagen min i morra til å skaffe til veie noen kalendergaver - har ikke en eneste en klart...

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  7. Så flotte gaver :-)
    du er så flink med farger og sammensetninger :-)

    SvarSlett
  8. Du burde solgt tjenestene dine til oss andre som ikke rekker/gidder..;)

    SvarSlett