onsdag 25. april 2012




Det ene besøket avløser det andre her i huset, og i går kom runde nummer to med besøk nordfra. Da er Wenches kjøkken på God morgen Norge kjekk å ha når man vil ha ideer til noe ekstra godt man kan varte opp med.


Mandag morgen laget Wenche deilige kokosboller, og det fikk jeg lyst til å prøve, selv om jeg var litt skeptisk. Jeg trodde ikke de ville bli like gode som ferdigkjøpte...


Men det ble de! Enkle å lage, og lette og luftige ble de og. Absolutt en suksess:-)


Det blir nok mye hjemmelagde kokosboller framover. De er jo så rik på proteiner...


Her er det klart for kokosbollespising. Da må det jo være litt stil. Nymalt spisebord er dekket med svarte plastbrikker - håndplukket av nordlendingen selv. Det bor en stylist i oss alle:-)


Laminerte tapetblomster fungerer som bordpynt.


Jeg må faktisk innrømme at nordlendingen var heldig med de brikkene, men det sier jeg ikke høyt...

Ha en fin kveld!


13 kommentarer:

  1. Dette så både godt og delikat ut. :)) Søt pute du hadde fiksa på under her. :)

    SvarSlett
  2. Jeg har lag kokosboller én gang for mange år sida, husker det var enklere enn jeg trodde. Men mine var ikke sånne fancy, buktende struter som dine. Hils til interiørarkitekten fra nord, bra jobba.

    SvarSlett
  3. Åh, de kokosbollene så helt digg ut, som ungdommen sier:)

    SvarSlett
  4. Nam...nam....det såg veldig fristende ut! ha en super kveld!

    SvarSlett
  5. Så digg de kokkosbollene så ut :))) Og sammen med bær og sjokolade på fatet blei det riktig så lekkert :)
    Gratulere med nymala bord og tøffe brikker til bordet - heilt utrulig ka de nordlænningan får tel :)))
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Lekkert bord og fristende kokosboller :)))

    Klem heidi

    SvarSlett
  7. Lekkert dekket bord ja, og flink Nordlenning, haha, men du gjør nok rett i og ikke skryte for mye, det blir så mye styr da, hihi:)

    De kokosbollene så GODE ut, legg ut oppskrift a... please:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  8. Nam nam, så nyyyydelige ut!

    Å så fint dekket bord :)

    Ha en fin Torsdag -
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  9. De så god ut. Tror jammen de må prøves :)Veldig masse fristende på det stettefatet.
    Trude :)

    SvarSlett
  10. Snakk om barndomsminner med kokosboller! Hmmm... man kan vel lage dem med Splenda for a unnga sukret...? Sa blir de litt sunnere? Jeg tror du har funnet helgens gotteri! :-)

    SvarSlett
  11. Nammm, det vil jeg prøve, men uten kokos, liker ikke d så veldi.

    SvarSlett
  12. Både godisfatet og bordet så helt fantastisk ut :) Jeg og mamman min eeeelsker kokosboller, så det der er jo heeelt klart jeg skal lage til helgen, uten tvil!!!! Vakkert med masse bær og farger :)

    Du får gi mannen din et lite klapp på skulderen ved en eller annen annledning, for er helt enig i at han var flink med de :)

    Klem :)

    SvarSlett
  13. ÅH! KOKOSBOLLER! Det fikk jeg skikkelig lyst på. Og jeg vet ikke om nordlendingen ville bli mest glad for ros eller om han ville bli mest glad for at du bare forbigår hans interiørtalenter i stillhet :D

    SvarSlett