tirsdag 29. mai 2012

Kreativt kaos

Dette er autentiske bilder fra i formiddag. Her råder det for tiden et kreativt kaos. Lørdag er det klart for sommermarked på Milde, og nå er det siste innspurt. Noe bugnende stand blir det ikke akkurat, men en del vimpler blir det i hvert fall, siden jeg hadde for få i fjor.

Og noen tekstilbilder, og litt annet småtteri.


Nå har det vært fint vær så lenge at jeg føler at kvoten er brukt opp, men værmeldingene viser sol på lørdag og. Vi krysser fingrene. Nå får jeg ile tilbake til symaskinen:-)

14 kommentarer:

  1. Ha ha, klarer liksom ikke å se for meg at det ser sånn ut hos deg. Men får vel tro deg.

    SvarSlett
  2. Du er så flink med stoffene dine. Kjekt å se :)
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  3. De stoffbildene ser ut til å bli kjempeflotte! Lykke til med sommermarked!

    SvarSlett
  4. Så mye fint du tryller frem :)
    Her i hus har symaskinen hatt en lang ferie, og lengre blir den..
    Masse utearbeid som er påbegynt, så da strekker ikke tiden til :(

    Kos deg på marked :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Kunne tenkt meg på marked, hva er adr til dette markedet?

    SvarSlett
  6. Så flink du er med alt du lager til,håper dere får flott vær på lørdag på markedet:)
    Fine dag til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Stå på og kos deg litt underveis også. Marked blir det og jeg holder en knapp på at sola skinner. Lykke til :)

    SvarSlett
  8. Det er no kjekt med slikt kaos;o)

    Eg skulle gjerne vore på marked, men helga skal brukast til kreative syslar saman med likesinna;o)

    Lykke til på laurdag!

    Solklem

    SvarSlett
  9. Nydelig klovn og det kattebildet blir fint!
    Ellen :)

    SvarSlett
  10. Herlig kaos! Klor litt i fingrene etter a 'holde pa' slik, ja :-) Lykke til pa sondag!

    SvarSlett
  11. ehmm... lordag, var det, ja! :-))

    SvarSlett
  12. Så deilig å se at det flyter hos andre også når de jobber;) Lykke til på lørdag!

    SvarSlett
  13. så flink du er!
    jeg syr sjøl og til krampa tar meg ;)

    SvarSlett
  14. Ja, her var det kreativt kaos - og ikke minst fargerikt kaos :)

    SvarSlett