mandag 8. oktober 2012

Inneværssysselsetting


Høst, regn og skikkelig innevær kan gi inspirasjon til små prosjekter og nye print - og litt utskiftning på bildelisten.


Vi traller og synger i beste von Trapp stil, selv om regnet øser ned ...

Prosjekt fornyelse-av-bildelist skulle ikke innebære noen nyinnkjøp, bare litt ommøblering, klipping og tømming av printeren for svart blekk...


Egenprodusert print, tapetbilde, foto og lykt av et tomatpureglass med barnepulsvarmer utenpå. Jeg har sansen for lavbudsjett- og gjenbruksfornyelser:-)






Gullramme, som for lengst var pakket ned og stuet i kjelleren, og ventet på å bli malt, har etter fem år på lager plutselig blitt trendy... Om vi liker gulltrenden er vi vel ikke helt sikker på, men det er mangt man kan venne seg til, og enn så lenge så fins det trendy innslag av gull her og.

Speilfotografering avslører som vanlig litt rot i bakgrunnen...

Nytt på veggen uten å lage så mye som et eneste spikerhull:-)



6 kommentarer:

  1. Du er jammen effektiv altså!! Sover du ikke?? Hehe :-) ;-) myyyye fint her! Du får meg til å få mer og mer sansen for det sorte og hvite :-) Håper du får en super fin uke!
    Gina

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he, er nok langt fra så effektiv som det av og til kan se ut på bloggen,
      men jeg tar noen skippertak:-)

      Slett
  2. Jeg er også klar for forandring, men i motsetning til deg, er jeg for lat til å gidde å gjøre noe :) Men det kommer noen drypp her også innimellom. Lurer på om jeg skal skaffe meg flere bildelister. Det er jo utrolig effektfullt.

    SvarSlett
  3. Fint det ble på bilderamma di! Likte printet "singing in the rain" og gullramma du hentet opp fra kjelleren:)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Smart det der med bildelist. Settes herved på ønskelista. Fine bilder og ting du har plassert på hylla di.
    Har du forresten sett den lekre Figgjo-saken i svart/hvitt jeg fant på loppis? http://ellensand.blogspot.no/2012/09/loppis-sesongen-er-i-gang.html
    Jeg er ikke sikker på om det er en vase eller en lysestake, men nydelig, det er den.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Så stilig dette ble!! Forandring fryder alltid,og det er moro med små prosjekter som frisker opp å gjør stua ny!
    Nå fikk jeg lyst til å lage meg bilder og! :) alltid inspirasjon å finne hos deg! KLEM.

    SvarSlett