fredag 26. oktober 2012

Til salgs


I dag fikk jeg endelig hentet printene til julemarkedet. De ble heldigvis sånn som jeg hadde tenkt:-)

(Printet er mer grønnturkits i virkeligheten..)

Hvis noen har lyst til å kjøpe et print eller to nå så er det fullt mulig. Trenger ikke å vente til julemarkedet.. Og det kan være kjekt å få unna noen julegaver i god tid før jul:-)



Alle printene er i A4 størrelse på kraftig papir (300 g kartong) og koster kr. 100,- inkludert frakt.


Bare send meg en mail om du er interessert. (Mailadresse med link oppe til høyre i bloggen).




Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Heia!
    Såå mye fint du har laget. Tror jeg må prøve meg på stjernene jeg også;)
    God helg.

    SvarSlett
  2. Så fine! Kule skolelysplakater:)

    SvarSlett
  3. Wow,så kule!!!! Fikk lyst på alle :)

    SvarSlett
  4. Kanskje jeg er helt utrlig håpløs nå, men tar en sjanse på å spørre allikevel! Hva skal man bruke printene til? De ser så utrolig fine ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Printene er fine å ramme inn og ha på veggen.
      De fleste av de over her synes jeg passer godt å henge opp på barnerommet:-)
      Ellers har jeg også noen som er uinnrammet og står og pynter opp på en bildelist i stuen.

      Slett
  5. Så flotte! Tenker meg disse blir en hit på markedet :)

    God helgeklem fra Tove

    SvarSlett
  6. Fina saker du gör.:-) Stina

    SvarSlett
  7. Når og hvor skal du på julemarked ? :-)

    SvarSlett
  8. Tøffe - likte de med "skolelys" på :)

    SvarSlett