tirsdag 16. april 2013

Planlegging



er som kjent halve jobben, så i dag har jeg endelig funnet fram en del av det som skal brukes til borddekking til en stor familiefest. En fest på et relativt stramt budsjett når det kommer til borddekking. Men det er ganske utfordrende og gøy det og:-)


Min gode venninne har gitt meg ganske frie tøyler, og har vel egentlig bare satt foten ned når det kommer til oransje. Siden jeg vet hun er glad i blått og lilla, så blir det et bord i litt sarte lilla- og blåtoner.


Jeg har funnet fram det jeg har av smale vaser og flasker, og har kledd disse med litt tapet knyttet sammen med et bånd. Så har jeg en fin og stor krysanthemum i potte som jeg tenkte å dele opp og ha i vasene. Sånn at det blir litt vårlig:-) Og muligens går jeg ut i hagen og sneier noen greiner av plommetreet som står i full i knopp.


Noen lykter av syltetøyglass og gamle mugger har jeg også funnet fram.


Det som er kjekt med bordpynting på lavbudsjett er at man må være ekstra kreativ. Og så får jeg en unnskyldning for å ta meg en tur til Fretex igjen. Ikke dumt det heller:-)

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Veldig delikat og fint :) Moro å få litt utfordring også da :)

    SvarSlett
  2. wunderschöne dekoration, ich liebe die pastellfarben!!! alles liebe, angie

    SvarSlett
  3. Utrulig vakre ting,delikat og fine farger:)det å bruke det ein har og være kreativ med det ein har er flott!mykje ein kan bruke som ein har visst ein tenker etter!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så vakre og delikate farger, nydelig sammensetning:) ...Og så gøy å dra på Fretex da:)

    En flott kveld til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett