torsdag 30. mai 2013

Sommerlig og søt pynt


Vi er snart inne i et aldri så lite bursdagsrush her i heimen, og da er det jo kjekt med alt som er klart. 


På Nille fant jeg masse søt bordpynt uten å bli ruinert, så alt fra servietter, blomsterpynt, lykter, telys og hjerter  i mintgrønt og rosa ble handlet inn der.


Papirpynt og vimpler er hjemmelaget. Alt i sommerlige pastellfarger. 


Selv om pynten er beregnet på bursdagen til veslesnuppa, så må nok nordlendingen slite med en dæsj rosa i bursdagen sin og. Siden vi har bursdag nesten samtidig:-)



Når man i tillegg slenger på en hvit og mintgrønn duk og sommerblomster, så er vi klar for alle sommerbursdagene i juni:-)

6 kommentarer:

  1. Så masse herlige saker som blir flott å pynte med til bursdsgsfeiringer:)håper det blir flott vær på feiringene i juni!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. herlig herlig rosa, love it ♥

    SvarSlett
  3. Fantastisk delige farger! Ble glad av å se på disse bildene.

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Tida går så fort, jeg tenkte først at dette med de bursdagene har jeg da akkurat lest, men så kom jeg på at det var i fjor... Lykke til med bursdagsplanlegging:)

    SvarSlett
  5. Så mye fin pynt, nille har så mye fint nå :D

    Ønsker deg en herlig helg,
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Husk gavedrysset hos meg, avsluttes 6.Juni :D

    SvarSlett
  6. Herlig! Nille har utrolig masse fint sånn pyntestjæsj, og så er det jo så rimelig også. Sånt liker vi:-)
    De telysholderne var herlige! :-)

    SvarSlett