fredag 23. august 2013

Ramp 42


Etter jobb i dag var det rett ned i Fridalsveien på Minde for å få med åpningen av Ramp 42. Superflinke  
Tone med bloggen tonemelonedesign og Christine fra Møbelpøbel har endelig åpnet butikk hvor du finner fargerike puter, flotte malerier og kule redesignede retromøbler.


Jeg sikret meg en av Tonemelone sine knæsje puter...


Herlige sukkertøysfarger så langt øyet rekker:-)




Frøydis beundrer Christine sine nydelige redesignede møbler. Vi kan slå fast at dette er dame som er grådig god til å male!


Og sjekk den kule lampen! Skulle gjerne hatt den i stuen...

Anbefaler alle som er i nærheten å kikke innom butikken - om ikke annet enn for å bli i godt humør:-)

8 kommentarer:

  1. Oi, nam, slurp, blink;)
    Her var alt søtt som sukkertøy!
    STILIGE saker!!!!
    Kunne sikkert kjøpt.... ALT der jeg :)

    GOD HELG!
    KLEM Audhild :)

    SvarSlett
  2. For en herlig glad-butikk! Og den puta......Ooooh.

    SvarSlett
  3. Så mye fine saker, og heldige du som fikk med åpningen !! Skal til Bergen i oktober, og gleder med til å se :) Fin lørdag !!

    SvarSlett
  4. Utrolig masse fint! Og enig med Elisabeth - skikkelig gladbutikk:-)

    SvarSlett
  5. Seee så mye kult de har stelt i stand da!
    Skulle ønke jeg hadde en lignende butikk i nærheten :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  6. Ååå, så mange fine farger!! Her tror jeg at jeg må gå innom i nær fremtid, gleder meg allerede :-)

    SvarSlett
  7. Hei!!

    Flott butikk, jeg var også innom på åpningsdagen.
    Håper de vil lykkes!
    Og neste gang skal jeg kombinere butikkbesøk med sushi like ved siden av :)

    Fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  8. Heiiiiii!!! skulle inn her og legge igjen en takk førr koselig kommentar inne hos mæ,- og så får æ se dette fiiiine innlegget om oss!! tusen tusen takk :-)) Kjempekjekt at du tok turen på fredag, og håpa at du kommer igjen!! Ser du e en kløpper på symaskina- imponeranes masse fint du har laga!! Stoor klem fra ho tonemelone!

    SvarSlett