torsdag 31. oktober 2013

Morsomt tips til Halloween



I kveld er det Halloween og ungene gleder seg veldig. Og selv om jeg ikke akkurat er noen stor Halloweenfan, så lar jeg meg smitte av ungenes begeistring og lar meg rive med bittelitt jeg og:-) I dag morges så jeg et utrolig bra tips på God Morgen Norge, nemlig å lage spøkelser av ballonger og hvite blonder. Ballonger hadde jeg ikke, men jeg fant en hvit plastpose som jeg tok utenpå en ball. Ikke hadde jeg sprittusj til å tegne øyne heller, så jeg klippet ut to øyne av et svart stoff og limte på. Så la jeg over en hvit blondegardin til slutt og laget et oppheng av tynn tråd. Og så tenkte jeg at jeg skulle henge en liten spøkelsesfamilie utenfor døren så de kunne flagre i vinden i kveld. 


Eddekoppmuffins hører også med når det er Halloween, og veslesnuppa og en klassevenninne bakte til den store gullmedalje i går ettermiddag.


Så da er det bare å vente til mørket faller på:-)

1 kommentar:

  1. Utrolig lurt tips! Det må jeg "spare på" til neste år! Super god ide :-) Er selv ikke noe stor fan av Halloween, men ungene elsker det, å da blir man liksom litt revet med. Så mor med to gutter på slep, løp rundt i fire forskjellige butikker i går, for å finne kostyme de var fornøyd med, og i riktig str. Slik går det når mann ikke planlegger..hehe :-) Dagene her bare flyr avgårde for tiden, så Halloween kom litt brått på, syntes jeg ;-)

    Riktig så god helg til deg og dine!
    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett