onsdag 13. mai 2015

Blomster og sånn



Dette fine trillebordet fant jeg på Fretex for flere år siden. Det var umalt og så noe shabby ut, men med litt maling ble det så godt som nytt. Supert som avlastningsbord når vi griller, og fint som blomsterbord ellers.


Er det noe jeg elsker så er det blomster. I år har jeg til og med sådd litt selv. Litt synd at halvparten av avlingen kreperte da de uheldigvis sto ute under en kraftig haglskur... 


Da er det godt å ha snille venninner med grønne fingre som har vært litt heldigere (og flinkere) med sine avlinger, og som er så sjenerøse og deler med oss mindre heldige...


Stemorsblomster er jo alltid fint, men de bør absolutt stå i krukker. Det har jeg i hvert fall lært. I bedet ender de opp som sneglesnacks...


3 kommentarer:

  1. Så fint det trillebordet blei og så praktisk. Man kan finne skatter hos Fretex om man stikker innom dem fra tid til annen.

    SvarSlett
  2. Fretex er full av skattar, om ein berre er villige til å sjå dei :) Flott trillebord med fleire bruksområder.
    Eg er no så heldig at min mann har grøne fingre, og at eg kan nyta godt av blomane. Heldigvis for generøse veninder som kan gje deg også gleda over blomane ♥

    SvarSlett
  3. Så fint trillebordet var, og vakre blomster også! :)

    Ønsker deg og dine en fin feiring av dagen i morgen!

    SvarSlett