tirsdag 5. mai 2015

Ut i vår hage




NIBs utfordring for mai er "Ut i vår hage" og her er mitt bidrag.


Under paviljongen står rasteplassbordet som nordlendingen snekret for noen år siden. Og der står det godt... Nordlendingen visste hva han gjorde da han snekret det av solid plank. Jeg liker jo å flytte litt rundt på ting, men dette bordet er fullstendig umulig å rikke alene... Så det blir nok stående under paviljongen:-)


Den kule elefantduken kjøpte jeg på loppemarked forrige helg til den nette sum av kr. 15,-. Den fine fjølen har veslesnuppa laget på sløyden. Stolen er et Fretexfunn som jeg med jevne mellomrom skifter trekk på. Forandring fryder:-)


Benkene kan være litt harde å sitte på i lengden, så noen puter gjør det langt mer komfortabelt.


Da er det bare til å glede seg til å nyte flere deilige dager under paviljongen:-)


3 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra uteplassen. Får mer og mer lyst på en paviljong jeg også.

    SvarSlett
  2. Du måtte jo bare bli med med den fiiiine uteplassen deres:)
    Flotte bilder!
    Lykke til i utfordringen ♡

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Hei, Så flott uteplass du har :-) Titt gjerne inn og vinn lunsj for 2 med glassblåsing ved Hadeland Glassverk :-) klem Siv :-)

    SvarSlett